VINST!

Hemma efter en heldag i Lund. Först tävling, hem till mormor och morfar och sist hem till min morbror och rensa ogräs. Tävlingen gick jättebra, vann i min klass (1min före 2an), och nu när jag kom hem såg jag att jag slog alla killar också, supernöjd! Sprint är det jag är bäst på, gillar att springa runt på smågator med snabba ben och snabb i huvudet!

Efter tävlingen gick vi hem till morfar och grillade, mums! Sedan åkte jag med Håkan hem och fixade i hans trädgård (en av mina julklappar...).

Men nu måste jag städa och fixa lite. Imorgon går vi bara halvdag i skolan så jag kanske hinner fixa in mina bilder från 10-mila och tävlingen idag. Får se om jag orkar, latmask...



bild i repris, IGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0