EOC - LÅNGDISTANS, SKATTUNGBYN

Sitter på tävlingsplatsen just nu. Dagen började inte så bra, hittade inte min kompass så fick ta min gamla sega skitkompass. Det konstiga var att Astrid också tappade bort sin kompass... Men som tur var hittade vi båda kompasserna efter loppet. Just nu pågår damernas EM klasser. Vi håller tummarna för svenskarna! Så fort Helena Jansson (svensk, en av världens bästa orienterare) kommer i mål åker vi tillbaka och käkar.

Mitt lopp gick helt okej, orienteringen gick bra, 2små missar bara. Men har fortfarande lite ont i fötterna så jag tog det lugnt. Det blev en 27 plats av 88. Jag slog Sofie med 6 sekunder- MOHAHHAHAHA! ;)

Bild på utsikten från tävlingsplatsen. Bättre bilder kommer när jag är hemma i Skåne igen, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0