EN VANLIG TISDAG I ETT GANSKA ONORMALT LIV

Halloj, eftersom blogg.se inte vill sammarbeta med mig och ladda upp mina bilder från igår (vad gör jag för fel...?) så tänkte jag berätta lite kort om denna normala dagen i mitt ganska onormala liv! Skola, behöver jag säga mer? Hyfsad dag, vi konfronterade (heter det så...?) spanska läraren och det slutade med att han sa "tjejer ni har sagt för mycket nu, det räcker", jaha tänkte vi då klaga på oss tjejer bara för att vi har åsikter...haha. Annars flummade väll jag mest runt med mina underbara vänner, mycket skratt som vanligt! Eller jo, jag och Ellen gjorde världens coolast skyllt till beachhandbollen, ska försöka fixa en bild sen. Det står, "VI HAR RYMT FRÅN MENTALSJUKHUSET". För er som inte vet så har vår skola varit ett mentalsjukhus innan och där har det hänt en del hemska saker, det sägs även att det spökar......

Sedan var det tandläkaren, inget vidare kul. Men inga hål ( YEEEY ) ska dock tillbaka och plasta in mina tänder- jag vet det låter helt sjukt....
Sedan blev det lite plugg nu på kvällen, ganska okej dag trots allt.

Har börjat skissa lite på ett nytt fototips inlägg, nu måste allt bara lösa sig med uppladdning av bilder så håll utkik!

Men nu ska jag mysa ner mig i min säng och kolla om det finns något roligt på tv:n, ni får ha det bäst! puss. ♥

 
- bild i repris -

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

fia-lotta svarar:Tack så mycket!!

Kram<3

2012-06-01 @ 20:52:45
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0