NU TAGGAR VI BEACHHANDBOLL 2012

Imorgon drar jag till stranden med världens bästa klass för en tunering i beachhandboll mot andra 7or i NV skåne. Det kommer bli grymt!! KOM IGEN NU ASPEN NU TAGGAR VI!! Nejmen jag hoppas på en dag med mycket skratt och kanske några vinster? Kommer även träffa massa härliga vänner från de andra skolorna bla min saknade Ebba som jag inte träffat på typ ett halvår- to bad! :( Jag tror det kommer bli super trots det bara ska bli 14 grader OCH REGN- blää!


old pic, me and creamy! <3

Kommentarer
Postat av: madde

Sv; Naw, vad snäll du är Malin :*

Självklart och det kommer bli kul ju ;))

2012-06-04 @ 22:27:25
URL: http://maddepaddesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0