WE ARE THE WORLD ♥

okej, jag skriver ännu ett litet tråkigt inlägg om min dag... jag har verkligen brist på ideer nu.
helt okej dag, eller den börja inte så bra. Min kära syster hade mina nycklar och var inte på skolan så jag fick gå hem med heeeeellllaaa mitt skåp i min väska... -.-' Iaf, hade rätt chill lektioner, spanska då läraren typ babblar om sitt liv hela tiden dvs fotboll, engelska och jag och SOPHIE fick sluta 25 minuter tidigare än alla andra för att gå 100m och säga en sak till Sabrina ! xD Rätt chill. okej nu ska jag inte babbla på om skolan.

Hela dagen har jag smsat och fb chattat med mina saknade vänner ALICE och LINNÉA! ♥♥♥ Alice är min tvilling syster (a), vi gör alltid samma saker... ;) ♥ Klicka gärna in på deras BLOGG.

Tränat idag, runt runt runt på slinga med kartminne, satt ut nybörjarnas bana och innebandy på idotten- great ..! :)

Ska stänga datorn och sova tidigt idag, tröttis här ja ! xd

( TRÅKVARNING PÅ DETTA INLÄGG...)

puss


fin min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0