UTMANING

madde utmana mig och jag har ändå inget att göra så... ;)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
jag var 3 och satt antagligen och lekte med min syster x)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då var jag i tanzania, zanzibar och latade mig i solstolen ! (a)

3) FEM SNACKS DU GILLAR (godis)
choklad
lite surt
mint
"godis remmar"
chips,
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
grenade
blinka lilla stjärna
taggtrådssången, ( min, ellen, hannas och astrids flummsång x) )
jag kommer inte på fler nu... ;)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
SHOPPA
resa på en lång härlig lyxresa
spara
skänka
köpa ett sommar hus i något härligt varmt land

6) FEM DÅLIGA VANOR
jag lägger alla mina saker på golvet...
kollar på en massa skitprogram på tv
när jag ska städa tar det 100år eftersom datorn står brevid..
jag sjuter upp saker, tex. läxor
jag är ute för sent, när jag ska till bussen...
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
träffa vänner
träna
busa, skrika
rida
fota
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Äkta päls
fula saker..
Kom inte på mer :p

9) FEM FAVORITSAKER (att göra):
vara med mina underbara vänner
tävla
fota
prata
rida
10) NÅGRA PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
 alla som vill ^^

Kommentarer
Postat av: madde

sv: HAHA, ja :D

2012-01-03 @ 15:12:45
URL: http://maddepaddesmile.blogg.se/
Postat av: ank och taggtråds vän:D

det va en gång en taggtråd...:)<3

2012-01-19 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0