Sometimes I wish I were an angel, sometimes I wish I were you...♥♥

Träffade kajsa idag, had a very good time! förutom att kajsa mobbar mig för att jag hörde fel... -.-' ♥
Träffade även fanny, kajsa, julia och wilma på bussen och gick med dom ett tag på stan, fikade och lite sånt! Gick också och kollade i affärer och köpte en grå mössa från gina och ett par benvärmare från HM! Var även inne i en pärlbutik och köpte delar och pysslade ihop ett mobilsmycke!

Min mobil är dock död förevigt då den trillade ner från min säng. Den är nu i två delat, omöjlig att laga. R.I.P fina mobil... ♥ Så om jag är osocial på sms nu är det varför... :(

Imorgon åker jag till falköping och hälsar på kusinerna och farmor och farfar! :D
kommer dock inte blogga förän söndag/måndag i think!

Nu ska jag städa och packa, seeu! ♥


fina astid på bilden!♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ahahahahahahahahahahaha! Du kan inte höra!;)<3

2012-01-05 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0