JAG KAN INTE ENS GÅ UTAN DIN LUFT I MINA LUNGOR

HEJ, kan lever även om det inte känns så. Jag har haft så mycket i skolan och sedan inte haft orken att sätta mig vid datorn öpnna blogg.se och skriva till er. Nu när skolan är igång kanske det inte blir lika mycket bloggande för min del. Efter en dag i skolan och en del pluggande orkar jag bara sätta mig framför tv och slappa typ. Jaja, nu ska jag inte prata en massa strunt. Jag kan även nämna att jag haft datorförbud pga att jag inte kan låta bli att lägga saker på mitt golv som i slutändan slutar med att man inte kan gå in där... jaja, nu ska det nog vara fint några dagar till ! xD

 Lite om dagen, skola jippie! -.-' Rätt flummig dag för min del och det får jag nog tacka min lille vän Ellen för ! ♥ Jag satt och skratta så mycket att jag grät över en sak som hände i typ september (?), och sedan kunde jag inte sluta skratta på SOn - tack lilla fina Pelle ! :D ♥ Alla borde kolla hennes blogg!
KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR ♥ <-----------------------------

 Sedan har jag fått en ny skrivbordsstol med zebra mönster - I LIKE ! har ingen bild, men ni har väl fantasi ? (a) Nu ska jag kolla på " mammor och minimodeller " XD !

kram ♥♥ ( det här inlägget skulle kommit upp igår men tydligen ville den inte det....) 

image description 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0