fredagen den 13...

hejsvejs, idag är det fredagen den trettonde, otursdag... men nä palla tro på sånt! x)

jag vaknade med världens ont i fötterna ännu ett bevis på att jag inte tränat ordentligt på länge. Har haft problem med mina fötter sedan 2/3an och det blir inte bättre. Jag märker dock inget när jag springer utan när jag har sprungit.. jaja, nog om det.

Fortsatte på min katt idag på bilden, och sophie fotade den så jag tänkte jag kunde lägga ut den här. Hon fotade långt innan den var klar, men ni kan få sed en när den är helt klar också. :)



Annars var det en vanligt dag i skolan med mina galna vänner- ni är grymma! ♥
Nu ska jag sätta igång att fredagsstäda mitt rum, jippie! -.-' Ikväll blir det väla för att köpa present till Elsa! :D♥

Kramar / malin

Kommentarer
Postat av: Lia

Svar: Tack! ^^ <3

2012-01-13 @ 17:59:36
URL: http://lialialia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Nu har vinnaren av veckand blogg utsetts! Kolla om det blev du :)

2012-01-14 @ 21:38:44
URL: http://ttwinklestar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0