pluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggplugg

JAG ÄLSKAR ATT PLUGGA, DET ÄR DET ROLIGASTE SOM FINNS, JAG ÄLSKAR NÄR LÄRARNA GER OSS SÅ MYCKET LÄXOR ATT DET ÄR DET ÄNDA VI HÅLLER PÅ MED NÄR VI KOMMER HEM, TACK ALLA UNDERBARA LÄRARE!

Okej, mamma har sagt att jag klagar på läxorna så jag försökte vara possitiv. Det gick nog sådär.. 
Men vi har ett stort fett kartprov på alla europas länder, huvudstäder, floder, sjöar, berg och vi ska dessutom veta var de ligger... -.-' + engelska prov och svenska läxa ! 
OKEJ NU SKA JAG SLUTA SKRIVA OM EN MASSA TRÅKIGA SAKER PUNKT

Flummig dag i skolan, jag och ellen skickade lappa tvärs över klassrummet och sen tog JK den och läste upp det för hela klassen! Tur att han fick tag på den då Ellen skrev att hon hade tråkigt, lixom intressant ! x) 
Jag känner för att fota men jag orkar aldrig och jag har stor brist på fantasi! 

LALALALALALALALALALLALALALALALAL, fick lite överenergi just nu så nu fortsätter jag med pluggandet, sen blire mammor och minimodeller, dör av skratt varje gång ! :D


hittade den härliga bilden på syrrans konto, SOMMAR (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0