HELGENS PLANER

Dagens planer är städa rummet, och fixa in musik till ipoden och plugga lite till SOprovet på torsdag.
SÅ NU BEHÖVER JAG TIPS PÅ BRA MUSIK, ALLT NI KAN KOMMA PÅ ! ALLA SOM GER ETT TIPS FÅR EN LÄNKNING PÅ BLOGGEN!

Ikväll ska jag på bio med bästa mandis, myyysigt ! Vi ska se någon komedi eller nått ! ♥
poiss ♥  poiss ♥  poiss ♥  poiss ♥  poiss ♥ poiss ♥ poiss ♥ poiss ♥ poiss ♥ poiss ♥
( om någon undrar så är det mitt och mandas språk... ) ;)

Imorgon är träning uppe på kullen, så det blir upp tidigt, jippie ! -.-' nejmen måste verkligen börja träna ordentligt snart igen!


Igår var jag på stan med sophie, amanda, kajsa och ella, roooligt ! ♥ Vi fikade på ebbasfik, sjukt mysit fik ! Sen gick vi lite på stan, och jag köpte en earcuff och mobilväska ! Sedan stack några på träning eller hem så var det bara sophie och jag. Vi gick till hd statyn och busade lite ( eller rättare sagt sophie var tvungen att fota... )
love u bästis ♥♥


earcuffen jag köpte !

NU SKA JAG STÄDA ! PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen Backe - Fotoblogg

DEN MÅSTE DU HA I SKOLAN NÅGON DAG! :D

2012-02-13 @ 16:13:27
URL: http://tusenfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0