Dag 02 - favorit godis

Okej, nu få ni inte skratta, men ett tag var jag inte så mycket för godis. Visst det är gott och ibland blir man bara så sjukt sötsugen att man bara vill springa till affären köpa en stor påse och mysa ner sig med en mysig film. Men jag har alltid älskat chips och ostbågar och allt sånt skit. Men mitt absoluta favotrit godis är CHOKLAD, CHOKLAD, CHOKLAD ! kexchoklad, kindermaxi, kitkat, marabou, toblerone - i love it !

Varför sitter jag och skriver om godis, blir sjuktsugen ju..

Okej mitt bästa tips för att få dina föräldrar att köpa godis snabbt är " om jag kommer bättre än 5a på tävling måste du köpa godis till mig ", " om jag vinner måste du köpa jätte mycket godis till mig ", " om jag springer snabbare än dig är du skyldig mig godis ", hoppas ni inte läser detta mamma och pappa! Isåfall, tacktacktack pappa för allt godis du köpt till mig på alla tävlingar det gör mig så sjukt taggad och jag springer bättre om jag tänker på att ett stort fett kexchoklad ligger där och väntar på mig ! ;)

Hoppas jag inte frestade er för mycket, kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0