BYTE TACK

Jag har ett par fotleder som gärna bytes. Pris : 0 kr vid snabbt köp
De är i hemskt dåligt skick , men om du vill ha fotleder som knakar , gör ont så passar de här dig perfekt !
Ring mig om du är intresserad .
/ Malin

Okej , som bi kanske märker är jag väldigt trött på mina fötter eller snarare fotleder ( tror jag att det heter :s ) . Har haft ont i några dagar nu , kan knappt gå vissa stunder - mysigt! Så verken träning eller idrott i skolan imorgon, istället på orienteringen blir det att prova ut nya OL-skor NAJS ! :D
Just nu är jag riktig trött på allt som har med mina fötter att göra , så hejdå innan bloggen blir bombad med ord om hur deprimerad jag är ...

Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0