20 DAGAR

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Favorit godis
Dag 03 – Staden jag bor i
Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?
Dag 05 – 3 saker du inte visste om mig
Dag 06 – Hiss & Diss
Dag 07 – Det här åt jag idag
Dag 08 – Mitt/mina namns betydelse
Dag 09 – Något jag har skapat
Dag 10 – Min mobil
Dag 11 – Mina drömmar
Dag 12 – Min garderob
Dag 13 – Det här drömde jag om i natt
Dag 14 – Vad mina barn kommer att heta
Dag 15 – Mitt rum
Dag 16 – Mina husdjur
Dag 17 – Favorit affär
Dag 18 – Bästa resan
Dag 19 – Ett ögonblick
Dag 20 – Det här ska jag bli när jag blir stor

Okej, jag tänkte börja med det här för att ha något att skriva om. ^^ men jaja, vissa är kanske lite onödiga men jag gör det ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0