MIN PÅSK

Tänkte berätta lite vad jag har hittat på nu under påsken!

Fredag
Träffade släkten hos min morbror och bara myste!

Lördag
Gick upp klockan 6 (snacka om att jag var trött...) för att åka och hjälpa till på HSOKs tävling! Det blåste, snöade och var kallt, härligt! Vi hjälptes åt att bära lite saker, tejpa på ägg på "knattarnas" kontroller. Sedan satte jag, Louise och Ellen ut HELA knatteknats banan, duktigt! Fast den var typ bara 800m men ändå! ;) 
Vi häslade även på Astrid vid starten, hon fick nog världens roligast jobb, satt och vakta så att ingen gick över en linje i typ 2 timmar! När vi äntligen kom hem efter 5 timmar ute i kylan satte jag mig och kollade på film- mysigt!

Idag
Gick upp tidigt idag igen, blev hämtad av Astrids pappa och åkte mot tävlingen på hallandsåsen! Strata typ nästnäst sist vilket är helt okej! Banan gick hyfsat bra, bomma ( missade ) 4 minuter på andra kontrollen och hade jag inte gjort det hade jag vunnit, typsikt mig! Men jaja, nu taggar vi långdistans imorgon! Kom 3a av 11 btw. ;) 

Kom hem  vid typ halv 2 rensade bland mina bilder och städade lite. Sedan cyklade jag iväg till olympia med pappa för att kolla på fotboll. Helsingborgs IF mot Elfsborg. Helsingborg vann såklart med 2-1. Fast det roligaste var nog när en spelare i Elfsborg blev utvisad, skadeglädje! :)

Imorgon
Blir det upp tidigt igen. Långdistans + ungdomsserien + uttagning till SSM = viktig tävling. Och vi är typ 30 stycken i vår klass, men ska försöka komma bland de 10 bästa! Hoppas på ett roligt lopp och inga stora missar. Men är banorna som idag är det rätt lätt, fast varför ska de alltid gömma kontrollerna bakom rishögar och snår?

Orientering i mitt ♥


väldigt suddig bild, men skyll på astrid som inte kan stå still..

Kommentarer
Postat av: Ellen Backe - Fotoblogg

Vilken fin header! <3

2012-04-09 @ 13:50:45
URL: http://tusenfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0