BLOGGA ELLER INTE?

Den frågan har jag funderat mycket över. Ibland är det så sjukt roligt att bara få skriva av sig, men ibland orkar jag bara inte. Har funderat på att ta bloggen men nu har jag bestämmt mig. Jag kommer ha kvar den och bara blogga när jag känner för. So what om jag inte har världens bästa statisk, jag bryr mig faktiskt inte! Hellre ha en liten blogg där jag får vara mig själv än att ha en stor blogg där man känner sig pressad att blogga. Så framöver kommer jag bara skriva när jag har lust eller har något intressant att skriva!

Tävlade idag och är nöjd! (För er som inte vet håller jag på med orientering) Jag kom rakt på alla kontroller men tempot kan bli lite bättre..... En fjärde plats blev det iaf och ännu några viktiga pöäng till u-serien. Låg 9 i serien innan denna tävlingen, och då har jag inte sprungit någon natt-tävling som de flesta andra i min klass har gjort! Denna säsongen har börjat bra och jag känner att jag har utvecklats och jag har alltid kul när jag springer vilket är det viktigaste! Är uttagen till regionslägret i sommar, de tar bar ut 5 D14 tjejer så jag är lite stolt över mig själv just nu. Nu är det bara att tagga inför 10-mila nästa helg då jag ska springa 3 sträckan i Helsingborgs ungdomslag. Känner mig lagom snäll som gav första sträckan till min kära klubbkompis Astrid. 10-mila är en av sveriges största stafetter, lag från hela sverige kommer för att delta. 10-mila har fått namnet av herrarnas staffet som är 10 sträckor och 10 mil lång. Ungdomarna springer drygt 2 mil uppdelat på 4 sträckor. Okej nu ska sluta babla om orientering.

Tog några vårbilder på kaninerna härom dan, lägger ut dem i ett inlägg snart!
Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0