höstrusket

Tävling idag. Sista på året faktiskt, både skönt och tråkigt. Skönt att äntligen få lite sovmorgon och tråkigt eftersom det är tävlingarna som är det roliga. Springa på nya områden som man inte kan utan och innan som jag kan med Påljöskog (skogen vi tränar). Vi åkte tidigt och kom fram tidigt som vanligt.....! Men det var 2km (!) till start så det var nog lika bra. Startade sist i min klass vilket jag gillar, då kan jag jaga alla utan att ha någon som jagar mig ! :D
Missade lite på några kontroller, spikade några. Helt okej lopp, fast det kunde gått bättre! Kom på 3 plats av 7. I skogen träffade jag både Ellen och Sofie, sprang om dem mot slutet! :)
Banan var rättså lätt men jobbiga backar !!!
jätte fin bild men världens bästa ...( webbcam )

veckan som kommer är ganska chill .

Måndag: Studiedag, till biblioteke med bästa Ellen och Ebba. ♥♥
Tisdag: Tema dag i skolan, vi ska lära oss äta, dansa och skriva ett tacktal till nobelfesten. Gå på bio med Louise och Sally ! :)♥
Onsdag: Studiedag, skriva på nobeluppsatsen
Torsdag: Studiedag, skriva på nobeluppsatsen, träna !
Fredag: Skola, ridning!
Lördag: LÄGER !
Söndag: LÄGER !

Igår var jag på väla och köpte min nobelklänning, och ett par vinterskor. :)
Klänningen är en enkel svart axelbandlös klänning.

Nu MÅSTE jag städa mitt rum,

♥ malin


jag och astrid ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0