People change, things goes wrong, just remember that life goes on ♥

Dagen har varit hyfsat bra. Började stressigt då jag vaknade en halvtimma innan bussen gick mot väla... Han iaf med helt otroligt mycket på morgonen, undra hur jag lyckades! ;o På väla var det mycket, betoning på MYCKET folk. Jaja, fick föpt lite smått iaf. En långärmad tröja, ett linne, en pyjamaströja ( fanns bara byxor i XL....) och ett smycke. Allt köpt på rea... ;p

När jag kom hem var jag super trött som alltid efter en dag shopping på väla... Satte igång en film eller rättare sagt Remember Me, bra men också sorlig.
Det var nog allt jag gjort idag, nu måste jag städa mitt rum för att jag ska träffa ELLEN imorgon ! :D fast då får jag inte ha några kläder på golvet så nu är det bara att sätta igång- JIPPI ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0