15 december 2011 ♥

Först vill jag säga grattis till världens bästa pappa som fyller år idag ! :D
GRATTIS PAPPA! ♥

Mår inte så jätte bra idag, lite huvudvärk och ont i halsen.. :( Känner absolut inte för att bli sjuk nu....
Och idag är det dags för det årliga luciatåget på orienteringen. Jippie...! Jaja, bara någon sjunger så låter dde nog inte så illa. :) Ellen ska vara lucia och det första hon sa va: " tänk så brinner mitt hår upp"
( det är levande ljus ). HA, ellen nu ska du få för att du tänkte elda upp mitt hår förra året! :

Lite onödig information där ^^

I skolan var allt som vanligt. Ellen var hyper, kajsa skratta hela tiden, amanda var lika galen som vanligt och Linn prata om hennes 6:e sinne ( att kunna se spöken ) och satt under hela lektionen och bara "spöket är vid gustav nu, nu gick det till tavlan...." . Mina vänner är galna ! :D ♥

kram, ♥



titta vilken bild jag hitta... vad duktig jag var på att pyssla när jag var liten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0