SJUKT TRÖTT TJEJ

Ska snart sova hade jag tänkt och tagga inför en underbar dag imorgon. Spanska glosor, engelska redovisning och matteprov- kan det bli bättre..? Ska även försöka hinna ner på stan en snabb runda och köpa nya hörlurar då Chania (syrrans kanin) bet sönder mina- tack så mycket underbara kanin...! Måste även hinna packa inför unionskampen (tävling med skåne/halland laget) och sedan träna/tävla med klubben. Känns som jag kommer ha fullt upp hela dagen. :)

Idag var det upp redan vi 7, hoppa in i bilden och åka mot hässleholm. Där red vi en 3 timmars tur på islandshästar. Det var helt underbar, dock har jag ännu ondare i mina ben nu. Mamma misstänker och vi är nästan helt säkra på att jag har fått en benhinneinflamation i båda benen- WEHO! Men som tur är får jag fortsätta träna men anpassa träningen och inte springa på för hårt underlag. Vi får la se hur de går!

Shit va tråkigt allt blivit här på bloggen, det funkar fortfarande inta att ladda upp bilder. Funderar att ta en bloggpaus tills det löst sig....


sommarbild tagen av syrran.


Kommentarer
Postat av: lovisa

Jag kan heller inte ladda upp bilder!! Varken på fb, bloggplatsen, mail eller blogg.se. det måste vara ngt med vårat internet -.-

2012-06-07 @ 07:39:10
Postat av: TEST

testtest

2012-06-14 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0