Walk with me, talk with me, FOLLOW YOUR HEART ♥

Sitter och gör typ inget egentligen känner jag för att sova och äntligen vakna pigg kanske, men jag är inte ett dugg trött...Sitter och kollar på glee och mumsar i mig glass, chokladglass vilket får mig att tänka på egypten 2011. Den glassen smakade precis som den i egypten, miss the sunny times! ♥

Ibland är det sjukt hur något så litet kan väcka ett sånt stort minne. Som när kajsa visade bilder från hennes kalas när vi var typ 7 år, jag kommer fortfarande ihåg det , helt sjukt. Ibland saknar jag tiderna då ingen brydde sig om vem man var, hur man såg ut osv. Ibland känns det som man blir stämplad för någon som man inte är pga utseendet eller beteendet. Alla borde få en chans att visa vem de igentligen är istället för att bli dömd första gången man ser någon. Alla är unika alla måste bara lära sig acceptera det.








- you dont have to like me, but accept me for who I am -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0