HALLOJ

har pratat med lilla alice i  5 timmar, hihih ! Så nu är jag dödstrött, känns som jag somnar vilken sekund som helst... ;) ♥

Dagen har varit helt okej, bilen var rolig som vanligt, matteprovet var ja det kan ni nog lista ut (?) , men det känns som det gick bra, Sv,som blev SO/NO kollade vi på typ världens barnsligaste film... ;))

Sedan hem och sedan 5 har jag pratat med Alice och typ 5 minuter med Linnéa ! :D
Pappa klagade på att jag pratade för högt så var tvungen att lägga , dessutom hänger sig mitt internet typ all the time ! :( ♥

tycker alla borde lyssna på alice när hon sjunger, så sjuuuuuukt duktig ! ♥♥♥ ( jag vet du kommer hata mig för detta...♥)

 white horse:

teardrops on my guitar:

Everytime we touch:

Love story:


kolla även in Alice och Linnéas logg: http://soprus.devote.se
kram !

Kommentarer
Postat av: Ellen Backe - Fotoblogg

OMG! Så duktig hon är!

2012-01-28 @ 10:08:11
URL: http://tusenfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0