HEMSTUDIEDAG

Hej , först måste jag bara säga grattis till Ellen som blir fjortis idag , grattis hjärtat !<3 Kände mig lite smart där efter som set är alla hjärtans dag ! XD
Okej , idag har jag varit hemma pga utvecklingssamtal på skolan och så blir det även imorgon - gött ! Hann inte med så mycket idag för jag snackade mest med Kajsa och Ebba på Skype .. Och sen stack jag till Louise och träffade henne och Hanna - roooligt ! Hann däremot med mitt utvecklingssamtal vilket gick bra ! (y)

Imorgon blir det plugga städa och träna på schemat . Har tänkt att springa 4-7km eller 5+5 ( typ fys ) direkt på morgonen ! Önska mig lycka till ? Alarmet är satt på 8 , TAGGAAA ...

Nu ska jag lyssa på musik och försöka sova , hoppas ni har haft en mysig alla <3 dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0