dag 1 - presentera dig själv

Mitt namn är malin och jag är en 13 årig tjej från skåne. Jag bor med min familj och mina djur i ett radhus i Helsingborg. Jag lever mitt liv som de flesta andra tonåringar, skolan, plugg och vänner men jag håller på med en udda sport - orientering. Jag har tränat det sen jag gick i 3 an, det var min bästa vän som drog med mig på en träning och sedan dess var jag fast. Träningar och tävlingar varje vecka. Tävlingarna är klart roligast då jag är en riktig tävlingsmänniska och jag ger mig aldrig, jag tror aldrig att jag har brytit en bana ;)
Jag håller även på med hästar och rider på en ridskola i laröd en gång i veckan. Ett stort intresse är även fotografering och jag använder mig av en canon EOS 500d.
Min familj älskar att resa och vi har varit på både vanliga solsemestrar men även ställen som Costa Rica, Tanzania och Svalbard (arktis).
Okej, vad ska jag mer säga om mig ? , jag älskar att vara med mina underbara vänner, ni betyder mest ! ♥♥
Jag har två djur, en kanin och en hamster med dom berättar jag mer om senare!'

okej, lägger in ett tråkigt test för er som vill läsa ! ;)

Hur bor du: i ett radus med min familj
Brukar du komma i tid: ja, eller förtidigt ..
Hur lång är du: för lång ( 173 )
Kan du laga mat: ja, men det blir inte alltid gott... xd
Vad jobbar du med/pluggar du: går i 7an så
Vad har du på dig just nu: mjukisbyxor och ett linne
Har du någon fobi: ja fåglar 
Hade du en bra kväll igår: yes!
Vilket är ditt senaste inköp: min skrivbordsstol i think
Din favoritdryck på morgonen: oboy 
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma och pappa!
Har du sovit i din egen säng inatt: yes
Vad hade du sönder senast: hm, ett papper (?)
Vem snackade du med senast: syrran
Varm favoritdricka: oboy med grädde
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: -
När gjorde du senast något riktigt dumt: ingen aning xD
Saknar du någon just nu: ja.. :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: hm, såra någon som betyder mycket för mig,
Någon jag stör mig på: -
Intressen: orientering, resa, vänner, ridning och fotografering
senaste person du kramade: peipei ;)




Senaste person du ringde: alice, på skype i think , eller kommer inte ihåg. xd
Senaste person som ringde dig: pappa
Vad drack du senast: oboy
Vill du ha barn: inte nu, kanske i framtiden
Längtar du till din nästa födelsedag: haha, typ
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: sometimes
Micro-pop eller poppa själv: micropop ( har aldrig poppas själv...)
Brukar du baka: ja, mest med mina orienteringsvänner och då blir det ofta misslyckat...
Röstade du i det senaste valet: röstade inte ?
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja
Vilken låt lyssnade du senast på: one thing
Har någon annan sovit i din säng in att: nej
Vad tycker du är äckligt: mycket
Har du pengar på mobilen: ja

image description



image description








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0