perfekt ?

en sak jag har funderat på mycket är alla som säger: åh jag hatar mitt utseende, jag hatar mitt hår, kolla min näsa, så ful jag är mm.
Visst man kanske inte är nöjd med allt men vad kan man göra åt det ? Du är född att vara den du är, inte någon supermodell. Varför säga att man är ful när alla egentligen är fina på sina egna sätt. Visst alla kan inte ha världens utseende men man kanske är fin på insidan, har ett stort hjärta.
Jag är inte perfekt ingen är perfekt men jag är mig själv ser ut som jag gör och ingen kan ändra på det. Så var stolt över den du är, försök inte vara någon du inte är för att vara populär , cool eller något liknande! Följ ditt hjärta och var nöjd med dig själv. Tänk på dina bra sidor istället för de mindre bra.
Och utseendet är inte det viktigaste utan det är det som finns på insidan.
Detta är svårt att följa, jag ser fel i mig med men jag försöker ändå tänka att jag är född att vara mig och varför ändra det för någon annans skull?
Så stå upp för er själv var nöjd med det du har och försök se de ljusa sidorna av dig själv. ♥




♥ malin

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Helt sant! Insidan är så mycket viktigare än utsidan!

Fin blogg förresten, kram :)

2011-10-19 @ 19:43:58
URL: http://underbaraalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0