välkommen !

Hej på er. Nu har jag fixat en ny blogg. Designen är inte klar än, har bara fixat det viktigaste.
Tänkte berätta lite om mig.
Jag heter Malin och haft några olika bloggar innan nu senast (http://malinkarolinaa.blogg.se).
Jag gjorde en ny blogg för att få tillbaka blogglusten igen.

 Jag är 13 år och bor med min familj och mina djur i Helsingborg. Min kanin Quido är 3 år och en lejon kanin. Han är världens busigaste men jag älskar honom över allt annat! ♥


Sedan har jag en hamster, Popcorn. Han vill alltid ut när jag ska sova, gillar att springa i sitt hjul! :D♥

 
Mina stora intressen är fotografering, ridning och orientering. Jag fotar med familjens systemkamera (CANON EOS 500d, för er som är fotointresserade) men vi har även en liten LUMIX som jag använder bär jag inte kan släpa med mig systemkameran eller måste ha någon som inte är så ömtålig. Vi har även ett teleobjektiv som vi använde mycket när vi var i afrika i vintras. Det har en som på 300mm. Annars fotar jag med mitt 18mm- 55mm objektiv.


Ridning har alltid varit ett stort intresse och jag rider på en ridskola i hittarp. Vi är världens bästa grupp och hästarna är super bra! Jag tror jag har ridigt där i typ 4 år nu, inte riktigt säker.
(hittade ingen bild från stallet, de finns på andra satorn)

Orientering är världens bästa sport för dig som vill bli skitig, blöt och trött! Sån är jag! Jag började på orientering i slutet av tvåan pga att min bästa kompis gick. Och sedan dess var jag fast. Det jag gillar så mycket är nog gemenskapen. Jag har fått så underbara vänner genom sporten och det finns banor som passar alla! Stora som små! Jag tävlar nästan varje helg så det kommer så en del om det här på bloggen!


Jag gillar även att vara med mina underbara vänner och så spelar jag flöjt men jag funderar på att sluta efter denna terminen p.g.a tidsbrist. Mina vänner är också en stor del av mitt liv och jag försöker träffa dom så ofta som möjligt. Det känns som plugga är ett av mina hobbys nu efter som det är rätt mycket att göra i skolan just nu.

Tillbaka till min familj. Jag har en stora syster som heter LOVISA. Hon är 15år nu och har 3 marsvin och 1 kanin. Hennes intresse är också fotografering och hon är jätte duktig. Kolla gärna in hennes blogg ! ♥

Annars här på bloggen, ska jag lägga ut mycket bilder för jag tycker själv det blir roligare att ha med bilder istället för text. Fast det kommer såklart bli en del text också. Bloggen kommer handla om mitt liv typ, orienteringen, mina vänner och såklart en massa bilder! Uppdatering kommer ske när jag känner för det men jag satsar på nästan varje dag. Om jag har mycket läxor mm kanske det inte blir lika ofta. 

Nu hoppas jag att du vill läsa och följa min blogg! Och det skadar inte att kommentera ! 



♥ malin 


Kommentarer
Postat av: Ellen-fotoblogg

Om det hade funnits en gilla knapp, så hade jag gillat din blogg tusen gånger om och om igen :)

2011-10-17 @ 16:26:25
URL: http://tusenfoto.blogg.se/
Postat av: astriiiiiiid!

verkar bli en superblogg!

ska följa den så fort jag vet hur man gör :)

ses på torsdag?!

2011-10-17 @ 19:43:39
URL: http://astriiid.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0