Nu är vintern här

Idag snöade det även här i skåne! Usch , visst jag gillar snö och det är mysigt men inte när det snöar och smälter och blir slask. Jag gillar inte heller bär det fryser och blir halt! Saknar redan sommaren ....

Sitter framför tv och försöker plugga till "killer-läxförhöret" imorgon. Går väl sådär... ;) kan nog det ganska bra nu . Lixom vem pallar plugga växthuseffekt en måndag kväll ?!?!?!

Nobelfesten är på torsdag , längtar, längtar ! :) för er som inte vet ska 7-9 ha nobelfest på torsdag. Vi har skrivit uppsatser och 8/9 har gjort egna uppfinningar. På torsdag vinner 1 igår varje klass Nobelpris som delas ut i kyrkan. ( ååhh nu kom jag på att jag måste skriva mitt tacktal- Buhuuuuu !) sedan firas allt med en fest! Man går i par, paren får vi veta samma dag ...! Iaf, idag på idrotten tränade vi på dansen - vals. :))

Nog om nobelfesten . I helgen sov jag hos Kajsa . Har nog inte haft så rolig på länge ...!! :D vi såg film och sa att vi skulle hålla oss vakna så länge som möjligt . Sophie somna vid 3 , Ebba en halv timma senare ... Jag Ellen och kajsa målade på ebba och sophie i sömnen med läppstift och eyeliner! Vid 4/5 somnade även Kajsa men jag och Ellen fortsatte rita på Ebba. ( vi skrev saker som MFF, hennes hata lag i fotboll i ebbas ansikte ! ) haha ! Klockan 6 somna jag och Ellen också och vi gick upp klockan halv9 igen. Mycket sömn man fick då xd.

Nu ska jag fortsätta plugga !
Kram.

Miss the summer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0