I VÄRLDEN ÄR DU BARA NÅGON MEN FÖR NÅGON ÄR DU HELA VÄRLDEN

Lördag idag, fett skönt! Längtar så sjukt mycket till sommarlovet, trodde att detta skulle bli en slappsommar men har redan mycket roliga saker på gång! O-ringen, Orienterings regionsläger, Norgeresa, 1 vecka ridning, och mycket mer! Nu är det bestämmt att jag, Ellen och Astrid ( Louise, maybe?) ska på på ett vandrahem under hela oringen veckan, snacka om att det kommer bli galetkul!
Mitt liv innehåller mycket orientering just nu vilket är roligt! Tävlingssäsongen är i full gång och det är roligare än det någonsin varit! Har träffat många nya vänner tack vare resorna med skånelaget!

Igår var jag i stallet som vanligt, fick den nya hästen Pepita. Har bara ridigt henne någon gång innan, hon är pigg och frammåt och lite busig. Sjukt rolig att rida och så sjukt fin! Hon ser lite ut som pippis häst, prickig är hon iallafall!
Sedan lite senare på kvällen kom bästa Amanda hem till mig, och vi kollade på film och snackade en massa! Tack för kvällen bästa! ♥

Idag har jag inte gjort så mycket. Var med någon timma i morse på områdets städdag,  annars har jag inte gjort så mycket. Men imorgon blir det tävling, sprint i Lund. Typ nästan där mormor och morfar bor så efter tävlingen går vi hem till dem och grillar!

Nu ska jag fortsätta göra ingenting, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0