STALLET ALL DAY

varit i stallet hela dagen. Gick upp typ 8 , man får aldrig sovmorgon i den här familjen *suck* . Sen bar det av mot Lund , gick i 2 butiker och shoppade en massa djursaker (y) ! Sen åkte vi mot stallet , mockade två boxar , ryktade 2 hästar och smörjde all utrustning. Han även med att rida två hästar . Laban och galax . Laban ä världens sötaste fjording , och galax en stor gammal travare. Egentligen skulle jag och syster bara rida Laban men vi fick låna galax , sjukt snällt ! :) började rida galax , han var sjukt snäll och ganska framåt - I like! Fast innan han började trava tog han typ ett konstigt " skutt " precis som om man typ bocka ! Men efter ett tag lärde jag mig det och det var inga problem. Sedan red jag en stund på Laban också, han är som de flesta fjordingar ganska lat och tjock ! ^^ men har var supermysig , var dock van vid galax pigga sida så det gick inte lika bra med han. Jag hade iaf jätte kul! :D lovisa typ hamna framför sadeln när galax " skuttade " vilket beskriver vilka skutt han tar ! ;)
Sen åkte vi till mormor och morfar och fikade och sen hem till min moster och åt. Vid 7 tog vi tåget hem till HBG igen.

Awesome dag ! :)) bilder kommer I think .. ( bloggar från ipoden )

Kram !

- bild på Chania ute på altanen igår ^^ -


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej kolla min blogg! <33

Btw, fin blogg!

2012-03-04 @ 13:27:28
URL: http://mallanmalinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0