5 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

* Jag är livrädd för alla sorters fåglar och jag har varit det ända sedan en stor rovfågel flög in i mitt huvud när vi var i Tanzania. Jag vet, det låter helt sjukt med den bokstavligt talat flög rätt in i mitt face. Allt slutade dock lyckligt, varken jag eller fåglen skadades men båda var nog i något allvarligt chocktillstånd...

* Jag är världens tävlingsmänniska och hatar att förlora. När jag var liten var man tvungen att låta mig vinna om man ville ha frid i huset. Nu har jag dock blivit en bättre förlorare men tävlingsmänniskan lever fortfarande kvar!

* Jag hatar tomater men dock inte ketchup. Jag får panik om jag ska skära en tomat (gud vad töntigt det låter..) , blir typ spyfärdig så jag undviker att skära tomater och ännu mer äta dom- bläää! När jag var liten brukade mamma och min moster alltid muta mig med glass eller andra saker om jag åt en tomatbit, haha.

* Jag hatar och städa och mitt rum är alltid stökigt vare sig jag vill det eller ej. Jag lyckas aldrig ha mitt rum rent mer än några timmar.. Detta klagar jämt mina föräldrar på. Jag har nog ingen framtid som städare...

* Jag hade en period för kanske ett år sedan då jag hatade godis. Jag kunde knappt äta något med undantag för choklad. Nu har dock den perioden gått över men jag kan fortfarande inte äta så mycket som jag kunde innan. Jag föredrar choklad, chips och glass framför allt annat godis!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hihih, tomatfobi<3 Gud vad gulligt.

2012-06-06 @ 08:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0