14 ÅR PÅ DENNA JORD

Jaha, då var det min tur att bli fjortis... ;) Har iaf haft en super födelsedag! Väcktes tidigt av min familj med sång av presenter, sedan var det upp och hoppa och tagga tävling. Idag var det bara en liten tävling, typ 30 startande (haha) och bara ungdomar. I min klass var det jag och mina klubbkompisar! Och gissa vem som var snabbast?! Jo lilla jag! Härlig födelsedags present. Såg Ellen på väg till 5an och blev arg att hon inte var långt efter så mina ben gick ännu lite fortare på väg till de sista.. Vann med 5 och en halv minut och är riktigt nöjd med mitt lopp- det är sånna här dagar det är som roligast! Och vi hade ju tur med vädret också, det spöregna hela tiden, och vissa studer haglade det också- najsigt! Sedan var det snabbt hem, duscha och fira mig och min morbror med släkten! Fick ännu fler fina presenter och en massa härliga skratt!
Jag fick bla. ett nytt skrivbord (eller jag ska få ett..), 4 filmer, kläder, nagellack, väska, presentkort, pengar och en sminkkurs på 50 minuter då man även får produkter för hela kostnaden! Tacktacktack för allt fint! ♥

Imorgon blir det Distriksmästerskap i Sprint, TAGGATAGGA! Pappa har lovat mig en stor fet Ben&Jerry om jag vinner så nu gäller det att jag springer fort. Dock är alla de bästa 14 tjejerna i Skåne med och kämpar om 1a platsen men jag ska kämpa och göra mitt bästa så är jag nöjd! Och så kommer jag tänka på den där B&J glassen lite extra mycket så jag kanske kan springa ännu lite fortare, haha. Sedan har jag även lovat elleb godis om jag vinner så jag vet en till som blir glad om jag vinner! ♥


Kan fortfarande inte ladda upp bilder, så ni får en gammal istället..

Kommentarer
Postat av: Ellen Backe - fotoblogg

Heja Malin! <3

2012-06-03 @ 09:34:05
URL: http://tusenfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0