HEJDÅ

Om det fortfarande är någon som klickar in här så vill jag säga tack! Tack till alla som läst och följt min blogg. Som ni märkt har jag int bloggat på jätte jättw länge. Detta beror på att mitt internet är fått värsta rycket och jag kan inte ladda upp bilder... Min blogg lust är på topp och jag har massa ideer om vad jag skulle vilja skriva om, men en blogg utan bilder är som en film utan ljud. Tråkigt! Så jag säger hejdå så länge. Får se om jag någon gång fortsätter om det här med bilderna löser sig. Men till alla er som följt min blogg- ni är guld värda. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ebba

<3 kom tbx snart tycker jag:)

2012-07-04 @ 21:31:15
Postat av: DAMPKOMPIS! ^^

NEEEEEEEEJ! Blogga ändån! Skitsamma om det inte finns några bilder? det tycker jag iaf! pussohej leverpastej! <3

2012-07-04 @ 23:10:51
Postat av: Ellen Backe - Fotoblogg

:'(

2012-07-05 @ 19:22:50
URL: http://tusenfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0