nytt år - nya framsteg, nya misstag ♥

tänkte sammanfatta 2011 lite. 2011 har varit ett  av de bästa åren i mitt liv, träffat många nya underbara vänner, varit på två helt fantastiska resor! ♥
Våren var härlig, allt var som vanligt. Skolan, kompisar o träning. Vår klass var samma klass som den alltid varit. Jag trivdes hur bra som helst, underbara vänner, underbara minnen! :) I slutet av terminen fick vi veta att 25 nya elver skulle börja, från allerum och kattarp mm. Vår klass skulle splittras, från att vara som innan, samma personer man alltid känt till en grupp med nya människor. Många protesterade, vi ville vara samma klass, vi ville inte ha någon förändring.
Sommarlovet kom, fullt med glädje och skratt. Jag var på ridläger, hälsade på kusinerna, farmor och farfar, åkte till jämtland. Och så alla de dagarna med kompisarna! Underbar tid. ♥
Precis innan skolan börja, allt var jätte spännande. Nu ville man att skolan skulle börja, träffa alla nya! Att träffa alla efter sommarlovet är alltid lika kul! :D Redan första dan började jag prata med Amanda, och nu är hon en av mina närmsta vänner. ♥ Fick en massa underbara vänner, så det som var så läskigt i början blev till något bra! Så under 2011 lärde jag mig att tänka att det som man helst inte vill ska hända kan bli bra, tillochmed bättre! jag har sett fram emot varje dag i skolan nu i 7an, eller i alla fall nästan.. Dagarna, veckorna, månaderna passerade fort och plötsligt var det nobellfest och jullov!.  Härliga jullov och nobellfesten, helt oförglömligt! :D Det blev jul och nu är det nytt år! 2011 är just nu historia, 2012 är framtiden. Och jag hoppas och tror att det här kommer att bli ett bra år, kanske tillochmed bättre än 2011! ♥
tack till alla som gjorde 2011 oförglömligt! ♥♥♥

Jag skrev mest om skolan så tänkte berätta lite om orienteringen som också är en stor del i mitt liv. Det jag minns mest från 2011 är nog 10-mila med bästa ASTRID och ELLEN och resorna med skånelaget. Så sjukt kul, många nya vänner och många nya framsteg! Även tävlingarna, och träningarna, så mycket glädje och så mycket skratt! tack alla för dessa underbara minnen! ♥

 Hoppas ni orkar läsa även om det blev mest om skolan. Kände för att skiva av mig lite...! :)


bild i repris 


Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg & bild

2012-01-01 @ 23:22:21
URL: http://bellaljungqvistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0