V Å L Å D A L E N

Är i fjällen nu och åker skidor ! :) Känner mig duktig som har överlevt nästan en hel vecka i backen ! Lovisa hittade precis ett nätverk här på rummet och no kan inte ana hur glad jag är just nu , jag studsade upp ur sängen ;)

Okej , vad har vi gjort denna veckan . Vi har åkt både i backen ( klarar åka alla branter , fast det finns bara upp tull röd men ändå ..) och på längden . Vålådalen är känd för sina fina längdspår. De är så fina att svenska landslaget är här och tränar ibland , vi såg faktiskt en kändis i matsalen ... :)

Det roligaste som har hänt hittills var när jag och Astrid trilla av liften i brantaste backen på väg upp till toppen . Helt plötsligt bara låg vi där , kg tappade mina skidor och var tvungen att gå typ 50 meter i 60 cm djup snö , snacka om jobbigt . Men trots det skrattade jag så mycket att jag grät ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0