that should be me holding your hand ♥

Tar en liten paus från skrivandet vilket är välbehövligt! Har suttit och koncenterat (stavning ?) i en timme nu och har hunnit skriva umgefär 1 A4. Helt okej tror jag? :s Man blir så trött av att sitta och koncentera sig för länge. Men snart är det dags att sätta igång igen.
Typiskt mig att inte välja den lättaste pristagaren, som typ fredspristagare. Jag ska såklart ta en som vunnit fysik/kemi. Men ska utmana sig, right ? :) Skriver om radioaktivitet och sånt skit.

Igår såg jag breaking dawn. Den rekomenderas starkt! Längar redan efter del 2 .... Får vänta att år till då.


redigerade snabbt i förrgår ( jag håller på att lära mig photoscape så bilderna blir inte så bra...än )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0