kylan har kommit till skåne

usch, nu har det blivit riktig höst! Kallt och blåsigt, blääää! Fast idag är vädret hyfsat , 5grader och inte så blåsigt. ( INTRESSANT INLÄGG DET HÄR BLEV DÅ ) ...
Idag blir det skolan som vanligt. Det känns som jag gör samma sak varje dag. Går upp, skola, läxor, kompisar, sova. Ändå blir det på något sätt aldrig riktigt långtråkigt. Det beror nog på alla underbara vänner som finns i skolan.. ♥

Igår var'e träning i stan. Alltid lika kul att kuta runt på stan i REFLEXVÄST och PANNLAMPA.....! :) Men kul hade vi. När vi nu pratar orientering, sista tävlingen i år nu i helgen. TAGGA !! Det blir säkert kul ! :)

Nu drar jag snart till skolan, fredagarna är bra dagar. Dels för det snart är helg och vi har bara tre lektioner. (y) Dagen börjar med musik i två timmar då jag ska försöka lära mig introt på piano till Adeles låt - Set fire to the rain.

Det här blev ett väldigt intressant inlägg, men nu måste jag fixa mig inför skolan !
♥ malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0