dagen

Dagen har varit rätt chill för min del trots skola. Vi hade temadag då vi ska lära oss saker inför nobelmiddagen. Dagen började med dans då vi skulle lära oss dansa vals. Det var roligare än jag trodde, inte heller lika pinsamt som jag trodde det skulle va. Så nu kan jag dansa vals ! :D Efter det var det rast ( I like... :D ) Efter det hade vi vett´och etikett då vi skulle gå igenom hur man ska bete sig under nobelmiddagen i detalj. Helt okej men mycket info att ta in... Sedan hade vi matte, vilket var det trågigaste ämnet idag även om jag hade det roligt med Sophie. Så mycket matte vet jag inte om jag fick gjort....
Sedan lunch- spagetti och köttfärssås som vanligt. Fast det här var nog den roligaste köttfärssåslunchen på länge. Ebba drog ut Sophie sås så hon tappade sin tallrik full med mat rätt ner på golvet. Haha ! :D Det låter kanske inte så roligt ? men gud va jag skratta ! :D
Sista lektionen talarverkstad då man skulle skriva ett tacktal och sedan läsa upp det inför klassen. Mitt gick ju super ..! Får nog jobba lite mer med det... Sedan slutade vi kvart i 2 , I like ! :D

Imorgon och på torsdag har vi studiedag så då blir det skriva på nobeluppsatsen. :)

Ikväll blir det bio - Breaking Dawn med bästavän och sally som jag inte träffat på länge ! Roligt ! :D
Läger in trailer på filmen :



♥malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0