JULKLAPPAR

Tänkte visa lite vad jag fick i julklapp. :)



Pulsklocka med GPS - en av de saker som stod högst upp på önskelistan, TACKTACKTACK !



Skidresa med pappa och lovisa på sportlovet. Har aldrig åkt skidor så vi får se om jag kommer levande därifrån... ;)



väska som jag ska använda som gympapåse. Köpt i Peru :)



planeringskalender, fick den tillsammans med syrran.



Djurgodis :)



Stora muffins formar ^^



Cupcake "skål", eller ja man kan lägga saker i den. :)



Stylinggel och nagellack av syster !



5 par örhängen.



Doftljus i form av en uggla. xd



Smyckes sett - 4 par örhängen, 1 armband och 2 halsband



2 halsband från peru, de betydde något speciellt fast de hade de glömt.... :)



Pannlampa så jag kan börja springa natttävlingar.. :D:D



3 scarfsar, den mörkblåa är en tubscarfs/halsduk, den i mitten är en av bambu, och den till höger är köpt i peru. :)

Det var det mesta men fick även pengar, datormus och lite andra småsaker. :)
TACK TILL ALLA SOM GJORT JULAFTONEN 2011 UNDERBAR OCH TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0