23 december 2011 ♥

1. Till Ebba Lindblad: sluta kommentera onödiga saker från personer som du kallar Ulla, Pär mm... Jag VET att det är du..... ;) ♥

2. Det är snart julafton men det visste ni nog redan, så GOD JUL om jag inte bloggar imorgon!

3. Igår försökte jag lära mig photoshop, jag lärde mig att man kan ändra färg på typ huden till typ blå och hur man bleker tänderna. ( det viktigaste då.... ;) )

4. Jag borde städa mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag.....

5. Alla julklappar klara !!!! :D

6. detta är onödigt....

7. TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER ♥♥♥

8. måste hämta ladningssladden innan datorn dör....

9. jag vet inte varför jag gör detta, borde nog sluta

10.  G O D  J U L  A L L A  F I N A  P E R S O N E R  S O M  L Ä S E R  M I N  B L O G G ! ♥♥

KRAAAAAAAAAAAAAAAM  ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen - fotoblogg

GOD JUL PÅ DIG SJÄLV! HOPPAS DU FÅR EN RIKTIGT BRA JUL + LOV <3



vi måste ses någon dag på lovet :)

2011-12-23 @ 17:25:08
URL: http://tusenfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0