13 december 2011 ♥

Först av allt vill jag säga att nobelfesten var grym i torsdags! :D Speciellt discoti slutet, helt galet roligt!
Tack alla underbara som gjorde kvällen oförglömlig... ♥♥♥
Manda var duktig och filmade lite under discot, tänkte visa filmerna.



Annars är allt som vanligt, skola-plugg-skola-plugg. Har 3 muntliga redovisningar denna veckan - JIPPI... -.-'
Tillbringade hela helgen med en av mina närmaste vänner kajsa! Det blev mycket skratt och flum... :D ♥

Idag har jag varit hos frisören och klippt bort allt det slitna. Skönt! Och imorgon ska jag till en skola och typ göra reklam för vår skola. Ingen aning vad jag ska säga men det löser sig nog!

Ja det var lite kort tråkigt vad som händer i mitt liv nu. Även lite julpynt och julklappsinköp hinns med! Ingen snö i sikte än vilket både är skönt och lite tråkigt. Gärna snö någon vecka, men inget slask och framförallt inget regn vilket öser ner för tillfället...

Nu ska jag fixa lite mat till småttisarna.
pussokram, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0